вторник, 22 сентября 2015 г.

Правила використання форумів в системі дистанційного навчання

Колись розробила правила використання форумів в системі дистанційного навчання, можливо, знадобиться комусь. Звичайно, можна в інтернеті знайти багато інформації про етикет у форумах, проте я адаптувала саме для корпоративного навчання.


Правила використання форумів розроблені з метою ефективного використання форуму як елементу програми професійного навчання працівників банку. Заборони, які стосуються використання форуму, існують виключно для створення конструктивних дискусій та комфортного спілкування всіх учасників.

1. Цілі створення форуму.
Форуми на Порталі (СДН) використовуються як майданчики для навчання з певної теми, обміну практиками, пошуку відповідей на питання, формування єдиної бази знань.
Форум не може бути окремим елементом, не віднесеним до жодного навчального процесу. Також форум не є інструментом підтримки користувачів з щоденних технічних питань, для цих цілей необхідно використовувати HelpDesk@.....
Форум може бути створений відповідно до вказаних нижче навчальних цілей.
- обговорення курсу, тренінгу, книги;
- написання FAQs (найчастіше виникаючі питання);
- мозковий штурм у рамках підготовки до семінару, тренінгу;

- обговорення нормативних документів у рамках програми професійного навчання працівників.

2. Створення та закриття форуму.
Форум створюється адміністратором або модератором.
Права модератора на створення форумів надаються адміністратором СДН.
 Форум закривається адміністратором або модератором у разі, якщо форум не відповідає заявленим цілям (наприклад, використовується як help desk або як чат для незмістовної бесіди на теми, які не мають відношення до професійної діяльності).

3. Загальні правила поведінки на форумі.
Усі без винятку відвідувачі форуму зобов'язані дотримуватися даних Правил.
Адміністратор та модератори дотримуються загальних правил поведінки на форумі.
Модераторам забороняється:  закривати доступ на форум відвідувачам через особисту ворожість та обговорювати свої дії з учасниками.
Рекомендації учасникам:
-          використовуйте пошук у форумі перед тим, як задати питання, для того, щоб перевірити, чи не надана була відповідь раніше;
-          чітко і грамотно формулюйте свої питання у темі. Наприклад, «Які умови переходу на пакет «Вигідний старт» для бюджетної установи» або «Допоможіть у трактуванні п.4.5 Наказу про …»;
-          для тексту повідомлення використовуйте зручний для читання колір, розмір та тип шрифту;
-          відмовтесь від занадто складних речень, надмірного використання кольору, знаків оклику та смайлів;
-          дотримуйтесь культури ділового спілкування у форумі, будьте тактичні та стримані, зберігайте  конструктивну позицію у дискусії;
-          не використовуйте форум як місце для з’ясування стосунків; у разі виникнення конфліктних питань з іншим учасником форуму, зверніться для їх вирішення до модератора;
-          у випадку, якщо використовуєте цитату, вкажіть автора; якщо надаєте гіперпосилання -  перевірте доступ до нього учасників форуму;
-          для зручності спілкування у форумі завантажте своє портретне фото у діловому стилі.

4. Рекомендації модераторам:
-          відповідайте на питання оперативно; у випадку, якщо питання потребує часу на вирішення, попередьте про це учасника форуму, якщо питання не по темі - також надайте про це відповідь учаснику, вказавши, по можливості, хто може надати інформацію;
-          слідкуйте за дотриманням правил використання форуму його учасниками,
-          попереджуйте учасника про порушення ним правил використання форуму,
-          видаляйте коментарі, які не мають відношення до теми форуму, пояснивши причину видалення,
-          не допускайте розгортання конфліктних ситуацій безпосередньо в самому форумі, для цього користуйтесь персональною перепискою.

5. На форумі забороняється:
-          оприлюднювати інформацію, яка має відношення  до комерційної таємниці або до персональних даних клієнта,
-          ображати учасників форуму, використовувати ненормативну та нецензурну лексику, надавати рекламу,
-          дискримінувати учасників форуму за статтю, віком, соціальним станом, політичними або релігійними переконаннями тощо,
-          створювати повідомлення, що складаються тільки з одного або декількох смайлів; тільки з гіпер-посилань або закликів,
-          створювати теми: назва яких є неінформативною "Завітайте!", "Дайте пораду", "Ознайомтесь" тощо; в назві яких суцільно використовується ВЕРХНІЙ РЕГІСТР,
-          ігнорувати або привселюдно обговорювати вимоги Адміністратора,
-          відновлювати повідомлення, після їхнього видалення Адміністратором,
-          використовувати будь-які інші зображення учасника, окрім портретного ділового фото.
-          флуд (багаторазове повторення одного і того самого повідомлення),
-          оффтоп (англ. оfftopіc - не по темі) - повідомлення або його частина, що не має (прямого) відношення до обговорюваної теми,
-          флейм (англ. flame) - надміру бурхливе обговорення з переходами на особистості.
-          кроспостінг (англ. crosspostіng) - відправлення того самого повідомлення на кілька тем відразу.

6. Покарання за порушення Правил учасниками здійснює Адміністратор форуму у вигляді винесення попереджень, заборони доступу на форум на певний строк чи назавжди.

Комментариев нет:

Отправить комментарий